سایر اخبار

اپلیکیشن بارسان 4818 به شتاب دهنده ابر زندگی پیوست

اپلیکیشن مرکز تخصصی حمل بار بارسان، به عنوان نرم افزاری کارآمد در حوزه حمل بار سبک در شهر تهران، به شتاب دهنده ابر زندگی پیوست.

به گزارش خبرنگار ابر زندگی، این اپلیکیشن که به هدف ساماندهی هرچه بیشتر فرآیند سفارش و حمل بار در اقصی نقاط پایتخت، توسط مرکز تخصصی حمل بار بارسان 4818، راه اندازی شده است، جهت توسعه هرچه بیشتر خدمات و فعالیت های خود به شتاب دهنده ابر زندگی پیوست.

شایان ذکر است که این مرکز تحت نظارت شهرداری تهران بوده و با مجوز ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک و مناطق ممنوعه بازار تهران (خیابان پانزده خرداد) و… با استفاده از به روز ترین دانش و تکنولوژی روز و بهره گیری از تجارب حرفه ای بین المللی و به پشتونه نیروهای مجرب و همکاری تیمی بالا، با در نظر گرفتن مقرون به صرفه بودن قیمت حمل کالا، در بالاترین رده کیفیت به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.

فعالیت اپلیکیشن بارسان 4818 نیز دقیقا با تمرکز بر همین رویکردها و با هدف ساماندهی هرچه بهتر خدمات این مجموعه آغاز شده است.

گفتنیست این اپلیکیشن با پیوستن به شتاب دهنده ابر زندگی در نظر دارد توسعه همه جانبه ای را در ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران خود، محقق نماید.

پیمایش به بالا