سایر اخبار

اچ‌پن رانصب کن در خانه خود ویزیت شو!

با توجه به رشد روز افزون استارتاپ ها در تمامی حوزه ها و نقش موثر آن ها در رونق بازار کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ضرورت شناسایی و حمایت از استارتاپ های کاربردی به ویژه در بخش های مهم و حائز اهمیت جامعه مانند حوزه سلامت با یکی از صاحبان استارتاپ های حوزه پزشکی گفتگو کردیم که مشروح آن را در ادامه میخوانید.

احسان محمد جعفر صاحب استارتاپ اچ‌پن است. استارتاپی که ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای مخاطبان خود میسر نموده است.

محمد جعفر در گفتگو با روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دیجیتال کشور، هدف از طراحی و تولید این استارتاپ را با توجه به گسترش شهرها و افزایش معضلات شهری از جمله ترافیک و هزینه  های حمل و نقل و … تسهیل در دسترسی بیماران به خدمات پرستاری و پزشکی دانست و طراحی این اپلیکیشن را در همین راستا عنوان کرد.

وی با اشاره به برخی نمونه های مشابه خارجی در ارائه اینگونه خدمات به بیماران وجود مشکلات نظارتی در این  حوزه را از مهمترین تهدیدات در این خصوص دانست و بر همین اساس ارائه این خدمات در شرایط فعلی را تنها در انحصار برخی مراکز خاص پرستاری، کلینیک های تخصصی پرستاری و همچنین Home Care  ها دانست و ایجاد یک اپلیکیشن ساده جهت استفاده راحت تر جهت دریافت خدمات مورد نیاز پرستاری و پزشکی را یکی از اهداف طراحی اچ‌پن معرفی کرد.

محمد جعفر اچ‌پن را اپلیکیشنی بسیار ساده وکارآمد خواند و افزود: از مهمترین ویژگی های این نرم افزار که آن را نسبت به سایر اپلیکیشن ها متمایز می کند این است که با این نرم افزار نیازی نیست بیماران برای یک چکاپ معمولی به دکتر مراجعه کرده و هزینه ویزیت بالایی پرداخت کنند و زمان زیادی را از دست بدهند.

وی همچنین نحوه عملکرد این نرم افزار را بسیار ساده  عنوان نمود و ادامه داد: مخاطب می تواند با نصب این برنامه روی موبایل موقعیت خود را مشخص کرده و درخواست حضور دکتر و پرستار در منزل را ارسال کند و در پایان کار نیز به صورت نقدی و یا از طریق پرداخت آنلاین و اعتباری هزینه سرویس دریافتی خود را پرداخت نماید.

محمد جعفر با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت ورود این محصول به بازار، امکان استفاده از خدمات این نرم افزار برای کاربران در آینده را خاطر نشان شد و با تاکید بر این نکته که استفاده از اچ‌پن در شرایط اقتصادی فعلی جامعه برای مخاطبان به صرفه و کاربردی خواهد بود ابراز امیدواری کرد این نرم افزار بتواند در حوزه سلامت موجب کاهش هزینه و زمان کاربران گردد.

پیمایش به بالا