سایر اخبار

شرکت توسعه فناوری های نوین ابر زندگی با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد کرد.

شرکت توسعه فناوری های نوین ابر زندگی با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی تفاهم نامه همکاری سه جانبه منعقد کرد.

با توجه به لزوم همکاری و تعامل سازنده دستگاه ها و سازمان های مبتنی بر دانش و فناوری با رویکرد اجتماعی و در راستای ارتقای فناوری در حوزه آسیب های اجتماعی، ارایه خدمات به اقشار آسیب پذیر و ایجاد زیرساخت فناورانه برای ارایه بهتر کمک ها و حمایت ها شرکت توسعه فناوری های نوین ابر زندگی اقدام به عقد تفاهم نامه سه جانبه ای با بنیاد نیکوکاری دکتر نبی و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی نمود.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده ابر زندگی، بر اساس این تفاهم نامه طرفین متعهد شده اند که در زمینه برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در حوزه فناوری های اجتماعی، توسعه کسب و کار، شتابدهی، منتورینگ، سرمایه گذاری و توسعه زیست بوم نوآوری اجتماعی، فرهنگسازی و مردمی سازی مبانی فناوری اجتماعی در کشور با یکدیگر همکاری نمایند.

گفتنی است که دفتر جدید بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در محل فعالیت شتابدهنده ابر زندگی واقع در ایستگاه نوآوری شریف، با رویکرد کمک به کسب و کارهای نوپا در مسیر ارتقاء و گسترش فعالیت هایشان، به کسب و کارهای متقاضی افتتاح شد.

شایان ذکر است این مشاوره ها در قالب طرحی تحت عنوان چهارشنبه های مهربانی برای افراد مددجو و با حضور آقایان امیر حسین اسدی، دکتر علیرضا نبی و علیرضا یونچی، چهره های سرشناس عرصه کارآفرینی در شتابدهنده ابر زندگی صورت خواهد پذیرفت.

پیمایش به بالا