سایر اخبار

همراهی و حمایت آینده پژوهان ابر زندگی از اپلیکیشن “دا”

“دا” عنوان اپلیکیشنی است که به تازگی با حمایت شرکت آینده پژوهان ابر زندگی در حال طی مراحل تولید و بهره برداری است. رسالت این برنامه کمک به بانوان و مادران برای ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جسمی و روحی است.

به گزارش خبرنگار شتابدهنده ابر زندگی، با توجه به اهمیت نقش و جایگاه بانوان در حفظ و توسعه بنیان خانواده، بر آن شدیم که با بهره گیری از امکانات دیجیتال و فضای مجازی، محیطی را برای تعامل با مادران و بانوان ایرانی فراهم نموده و بتوانیم از طرق مختلف به دغدغه ها و مسائل این قشر در حوزه سلامت بپردازیم.

اگرچه تا کنون نرم افزارهای متفاوتی در داخل کشور با این محوریت راه اندازی شده اند، اما ویژگی منحصر به فرد “دا” آن را از سایر برنامه های مشابه متمایز می سازد. در این برنامه تلاش شده است که کاربران این نرم افزار که بیشتر از قشر مادران و بانوان هستند از راه های مختلف به پاسخ پرسش ها و حل دغدغه هایشان برسند. به همین منظور به کمک یک تیم کاملا کارورزیده، متخصص و زبده بستری فراهم آمده تا این هدف محقق شود.

از جمله امکانات منحصر به فرد “دا”، حضور و استقرار تیمی از پزشکان متبهر و کارآزموده برای پاسخ گویی آنلاین به سوالات کاربران است. برنامه حتی از این مرحله هم فراتر رفته و امکان گفت و گوی تصویری با پزشکان را نیز برای کاربران فراهم ساخته است. همچنین مخاطبین “دا” می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود و پاسخگویی به چند سوال ساده، روزانه توصیه های بهداشتی متناسب با شرایط خاص خودشان را دریافت نمایند.

همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده که با وارد کردن شرح حال اختصاصی خود از توصیه ها و نکاتی که توسط پزشکان و هیئت علمی گروه ارائه می شود بهره بگیرند.

ارائه آموزش حرفه ای ورزش کگل یکی دیگر از امکاناتی است که سعی شده با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا حرفه ای در اختیار کاربران قرار گیرد. کاربران می توانند در قسمت دامنه ورزش و تندرستی، گزارش پیشرفت های خود را به صورت روزانه وارد کرده و همچنین از چند و چون نحوه انجام صحیح حرکات هم مطلع شوند.

کاربران “دا” در بخش خود مراقبتی می توانند اطلاعات و توصیه های لازم را که به تفکیک گروه های مختلف سنی ارائه شده، در مورد بیماری های و اختلالات مختلف مربوط به هر گروه سنی دریافت کرده و در صدد مراقبت از خود برآیند. در بخش فرهنگ و آگاهی نیز مطالب مختلف مربوط به سبک زندگی که می تواند برای مادران و بانوان جالب توجه باشد ارائه شده و ایده های خوبی را برای ایجاد تنوع در روش زندگی، در اختیار کاربران قرار می دهد.

لازم به ذکر است که کاربران ومخاطبین “دا” می توانند به راحتی در بخش مشاوره آنلاین، با مشاورین مختلف صحبت کرده و در مورد دغدغه ها و چالش های پیش روی خود در حوزه سلامت، اطلاعات و راهنمایی های حرفه ای و کارآمدی را دریافت نمایند.

پیمایش به بالا