سایر اخبار

کتاب بخون، بازی بساز، جایزه بگیر

مسابقه بزرگ کتاب خوانی دارکوب برگزار میشود:

به گزارش روابط عمومی طرح ملی کدنویسی دارکوب، مسابقه بزرگ کتاب خوانی الکترونیک دارکوب، با رویکرد افزایش سطح سواد دیجیتال کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شعف در آموزش کدنویسی، کمک در بستر سازی ساخت بازی ویژه نوجوانان، کمک به کار تیمی و ایجاد شور و نشاط در فضای آموزش کدنویسی توسط دبیرخانه طرح ملی آموزش کدنویسی به کودکان و نوجوانان در کشور برگزار میگردد.

در این مسابقه که از سوم آذر ماه شروع خواهد شد دانش آموزان با مطالعه کتاب الکترونیکی آموزش کدنویسی اسکرچ، که در سایت دارکوب بارگزاری شده است و همچنین با بررسی تجربه هایی که از پروژه های تمرینی بدست می‌آورند، نزدیک به یک ماه فرصت خواهند داشت تا با تولید بازی و پروژه های آموزشی، مهارت خود را با دیگر همسالان خود به اشتراک گذارند. این مسابقه تا 30 آذر ادامه خواهد داشت و این روز، آخرین مهلت برای ارسال پروژه‌ها جهت داوری و انتخاب برگزیدگان می‌باشد. در پایان به 20 نفر از کسانی که پروژه های بهتری تولید کرده اند و پاسخ سوالات کتاب را ارسال نموده اند، جوایزی همچون: تبلت، دوچرخه، میکروسکوپ، ساعت هوشمند و جوایزی دیگر اهدا خواهد شد.

کلیه کودکان و نوجوانان می توانند به سایت www.darkoobcode.ir مراجعه نموده و نسبت به دانلود رایگان کتاب آموزش کدنویسی اقدام نمایند.

پیمایش به بالا