به همت معاونت فناوری وزارت علوم و با همکاری پارک علم ‌و‌ فناوری دانشگاه امیرکبیر

بوت‌کمپ آموزشی راهبری (منتورینگ کسب ‌و‌کار) ویژه علاقه مندان به مربی گری در حوزه کسب و کار برگزار می شود

 

معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری پارک علم ‌و ‌فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طی فراخوانی از علاقمندان مربیگری کارآفرینی (منتورینگ کسب و کار) دعوت به ثبت نام در بوت کمپ آموزشی راهبری نمود.

به گزارش روابط عمومی ابر زندگی، بر اساس این فراخوان از همه متخصصین و علاقمندان مربیگری در حوزه کسب و کار و کارآفرینی دعوت شده تا نسبت به ثبت نام در بوت کمپ سه روزه آموزش راهبری اقدام نمایند.

گفتنیست جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام متقاضیان، سامانه nepp.ir/mentoring راه اندازی شده است تا علاقه مندان بتوانند با بارگذاری سوابق و مدارک خود، ثبت نامشان را تکمیل نمایند.

پس از بارگذاری مدارک مورد نیاز توسط داوطلبین، کار بررسی شرایط احراز، توسط تیم اجرایی این رویداد، صورت خواهد پذیرفت و داوطلبانی که حائز شرایط کامل شرکت در دوره باشند می توانند به صورت رایگان از این بوت کمپ آموزشی استفاده نمایند.

لازم به توضیح است که به همه شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر از پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر اعطا خواهد شد و این عزیزان در فرایند طرح ملی ترویج کارآفرینی در کشور مشغول به فعالیت خواهند شد.

شایان ذکر است طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، مهلت ثبت نام در رویداد یاد شده ، حداکثر تا تاریخ 14 آذرماه و زمان برگزاری رویداد از 29 آذر لغایت 1 دی ماه سال جاری و به صورت حضوری خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیر خانه رویداد به شماره  02164545723 و یا واحد پشتیبانی به شماره 09981061176 تماس حاصل فرمایند.

پیمایش به بالا